Co dělat, když… přijde malér?!
- Nejdříve poskytněte první pomoc. Záchrana života a zdraví je v každém případě prvotní.
- Vezměte rozum do hrsti: Zklidněte sebe a své okolí, postarejte se o děti! (zajištěním dozoru)
- Dle charakteru mimořádné situace už následují různé scénáře, záleží na tom, jde-li o zdravotní záležitost, přírodní kalamitu, krádež…
Nezapomeňte na pojistku!
V případě úrazového pojištění je třeba:
- zajistit potvrzení lékaře, který poskytoval první lékařské ošetření;
- mít připravené formuláře hlášení pojistné události k předání rodičům;
- rodičům předáváme formulář předvyplněný (popis a datum úrazu, údaje o pořadateli akce, popis poskytnuté lékařské péče, kontakty na svědky…)
- nevyplňujte oznámení o pojistné události pomocí webového rozhraní pojišťovny Generali, neboť není uzpůsoben našim smluvním podmínkám
- znát aktuální číslo pojistné smlouvy: 0266376698
V případě pojištění odpovědnosti za škodu je třeba:
- BEZODKLADNĚ INFORMOVAT O VZNIKLÉ POJISTNÉ UDÁLOSTI POJIŠŤOVNU
- zajistit podrobnou dokumentaci škodní události včetně případné fotodokumentace a kontaktu na svědky;
- potvrzení zasahujících orgánů (např. policie, hasiči, záchranáři, obec…)
- mít připravené formuláře hlášení pojistné události;
- nevyplňujte oznámení o pojistné události pomocí webového rozhraní pojišťovny Generali, neboť není uzpůsoben našim smluvním podmínkám
- znát aktuální číslo pojistné smlouvy: 1690609318
O mimořádné situaci vždy informujte Ústředí Pionýra!
- Pionýrská linka: 777 248 720 (přes léto v provozu nonstop)
- Co dělat či nedělat? – aneb hrst zkušeností
- Jak na mediální hyeny? – komunikace s médii v krizových situacích
- Jak volat na tísňovou linku? – rady, co říkat
- Co praví předpis – příloha Směrnice o hlavní činnosti