Pro organizátory akcí a soutěží

Na této stránce vám přinášíme přehled toho, co by se vám při přípravě akcí a soutěží na oblastní a republikové úrovni mohlo hodit.

Upozornění: Většinu souborů si můžete stáhnout až po přihlášení.

 

Pokud jste se na PS nebo KOP rozhodli, že zorganizujete akci, zkuste si prolistovat manuál „Jak uvařit setkání“.

 

Tři, dva, jedna, start

Určitě se hodí, si na začátku akce vytvořit POZetku, abyste si ujasnili, jak to celé bude probíhat, kdo bude mít za co jakou zodpovědnost, jaký budete potřebovat materiál apod.

Organizujete-li akci na oblastní nebo republikové úrovni, pročtěte si Pokyny pro pořádání akcí Pionýra na republikové úrovni a oblastních úrovních. Nezapomeňte na zaslání Návrhu na pořádání akce… na adresu Ústředí Pionýra.

Vytváříte-li grafické materiály, budou se určitě hodit  informace o propagačních materiálech Pionýra včetně odkazu na grafický manuál, loga Pionýra v různých podobách nebo maskota, která si můžete stáhnout zde.

 

GDPR

Je-li akce otevřená – tedy ne jen pro členy, od kterých máte souhlas se zpracováním osobních údajů a případně využitím fotografií, videí apod., je třeba minimálně upozornit na to, že se na akci fotí a natáčí video (např. formou tohoto plakátu). Bližší informace věnované tématu GDPR, si můžete přečíst zde.

Při spolupráci s institucemi lze pro zjednodušení využít Smlouvu o předání a převzetí osobních údajů při pořádání akce pro děti a mládež (včetně seznamu účastníků a předání informace o rozsahu a důvodech zpracování osobních údajů).

 

Nezapomeňte na hodnocení

Každou akci je po její realizaci třeba zhodnotit, abyste věděli, co příště udělat jinak nebo lépe. Pokud je to akce, na kterou jste obdrželi podporu od Pionýra, je třeba společně s vyúčtováním zaslat i hodnocení akce.

 

Dejte světu vědět o tom, co děláte

Přečtěte si více o tom, jak o sobě dát vědět. Jak dát vědět o akci a jak ji propagovat.

Nebojte se vydat tiskovou zprávu.
Pokud budete před akcí nebo po akci vydávat tiskovou zprávu, myslete na to, že po ní sáhnou převážně regionální média. Pro ně je zajímavé, když v příloze (např. výsledková listina, nebo základní informace), vypíchnete informace pro jejich region zajímavé. Proto uvádějte města, odkud jsou účastníci akce nebo soutěžící, partnery apod. Nezapomeňte také připojit pár hezkých a kvalitních fotografií, které je vhodné pojmenovat tak, aby bylo jasné, co na fotografiích je. Ideální je, když na fotkách, které posíláte, jsou soutěžící s vazbou na daný region.

Chcete poradit s tiskovou zprávou, obraťte se na Jakuba Kořínka z Ústředí Pionýra.
Tak s chutí do toho, ať se o nás ví. 🙂

 

Pionýrský Sedmikvítek

Pro organizátory oblastních kol a republikových finále otevřené kulturně-umělecké soutěže Pionýrský Sedmikvítek jsou k dispozici grafické podklady (diplomy, účastnické listy, plakáty, samolepky), které si v elektronické podobě můžete stáhnout zde. Dále můžete obdržet doplňkový materiál – v současné chvíli to jsou třeba přívěsky (silikonové náramky s logem Pionýrského Sedmikvítku již nejsou k dispozici), trička pro organizátory.