Osvědčilo se nám

Chcete ušetřit a kupujete korálky v mixu? Pak musíte mít dost dětí na třídění.

Více...

Náhodná hra

Inzeráty

Více...


Návštěva fitcentra

Čas přípravy
1 hodina
Čas realizace
2 hodiny
Místo
fitcentrum
Roční období
celý rok
Počet účastníků
10 - 10
Hodnocení
     
Autor
Pionýr
Stav
Publikována
Vytvořeno
27. 8. 2014
Upraveno
21. 3. 2018
Klíčová slova
Tajemství staré truhly, Sport, S5, fyzická zdatnost
Věková kategorie
12 let - 14 let
Typ aktivity
Sportovní
Pohybová
Oddílová schůzka
Náročnost na materiál
Žádná
Výchovný program
Tajemství staré truhly
Pracovní listy
Ano
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
Kompetence ke komunikaci
Kompetence sociální a personální
Kompetence pracovní

Cíle

Rozvoj těchto kompetencí: k učení, ke komunikaci, sociální a personální, pracovní.


Zdokonalení dovedností, získání pocitu sebeuspokojení, utváření příjemné atmosféry v kolektivu. Seznámit děti s možným způsobem trávení volného času, zapojení dětí do různých oblastí tělovýchovy.

Motivace

Nevím, co mají všichni na těch posilovnách. Vždyť to je tak nepřirozené, ty stroje tam vypadají jako v mučírně. No, ale co když zdání jenom klame? Co jsem nezkusil, nemůžu přece kritizovat.

Potřeby

Vedoucí si zjistí podmínky pro návštěvu fitcentra. Například: čas, kdy je otevřeno pro veřejnost, cenu vstupenky, zda je zde možnost občerstvení, doprava. Vhodné je zamluvit fitcentrum pouze pro děti.


K tomuto metodickému listu je pracovní list S5A, S5B.

Provedení

Dle zájmu postupně navštívíme: posilovnu, aerobic, bowling, kuželky, bazén. Na místě využijeme profesionálního pracovníka, aby děti poučil o pravidlech pobytu. Je nutné připravit časový harmonogram dopravy na místo, pobytu ve fitcentru a návrat domů.


V případě, že fitcentrum je mimo bydliště, uskutečníme návštěvu v sobotu jako výlet kolektivu.


Tato aktivita přibližuje dětem Ideály Pionýra: Poznání, Překonání.

Pozor na

Vhodné oblečení a obuv dle zaměření, peníze na vstupenku a občerstvení.

Přístup k dětem se specifickými vlastnostmi

Aktivita umožňuje začlenění dětí do kolektivu a nevytváří bariéry pro děti se specifickými vzdělávacími potřebami. Vedoucí musí dbát na individuální přístup k těmto dětem a respektovat obecná doporučení v úvodní části metodiky.