Osvědčilo se nám

Samonosný bazén s nafukovacím kruhem nahoře se nesmí naplnit „štrejch“ – celý vám vyteče.

Více...

Nejlepší hry

  1. Kolotoč
         
  2. Pejskové do boudiček
         
  3. Pane za mnou, pane proti mně
         
  4. Filmové ateliéry
         
  5. PŘÍRODĚ NA STOPĚ
         

Jízdní kolo

Čas přípravy
30 minut
Čas realizace
1 hodina
Místo
místnost, klubovna
Roční období
jaro - podzim
Počet účastníků
7 - 15
Hodnocení
     
Autor
Pionýr
Stav
Publikována
Vytvořeno
17. 10. 2014
Upraveno
15. 2. 2018
Věková kategorie
9 let - 11 let
Náročnost na materiál
Žádná
Výchovný program
Putování se psem
Pracovní listy
Ano
Klíčové kompetence
Kompetence k řešení problémů
Kompetence ke komunikaci
Kompetence pracovní

Cíle

Rozvoj těchto kompetencí: pracovní, k řešení problémů a ke komunikaci.
Zná základní vybavení jízdního kola. Dokáže zkontrolovat technický stav a připraví kolo na výlet.

Motivace

Děti, víte, že kolo je jedním z nejstarších a nejdůležitějších vynálezů? Je mu víc než šest tisíc let. Bez kol by se nám špatně cestovalo. Mají je bicykly, motocykly, automobily a vlaky. I letadla potřebují kola při startu a přistání. Jízdní kolo neboli bicykl má dvě taková kola. Vy patříte k těm, kteří už umí na kole jezdit, a máte radost z každé projížďky. Nemůžeme ale jen jezdit! Umíte o své kolo pečovat? Víte, čím má být vybaveno? To si vše ukážeme.

Potřeby

Vybavené jízdní kolo, přilba na kolo, pracovní listy, psací potřeby, hustilka na kolo, lepení na kolo.
K tomuto metodickému listu je pracovní list S11A.

Provedení

Vybavené jízdní kolo, přilba na kolo, pracovní listy, psací potřeby, hustilka na kolo, lepení na kolo.
K tomuto metodickému listu je pracovní list S11A.

Pozor na

Před jízdou všechny účastníky poučíme o bezpečnosti a chování. Zkontrolujeme oblečení dětí. Přibalíme na cestu lékárničku. Nezapomeneme na reflexní vesty.

Přístup k dětem se specifickými vlastnostmi

Aktivita umožňuje začlenění dětí do kolektivu a nevytváří bariéry pro děti se specifickými vzdělávacími potřebami. Vedoucí musí dbát na individuální přístup k těmto dětem a respektovat obecná doporučení v úvodní části metodiky.